Ramosné és az arany hamburger esete
Ha nagyon transzfer-és uborkaszezon van, akkor is legyen mit olvasni a Real Madridról. És erről a profi marketingesek tesznek is, minden klub esetében, na de a királyi gárda körül napi szinten fenn kell tartani a hírverést, ha az negatív reklám, úgy is jó. Így mennek a találgatások ki-hova igazol, ki megy, ki marad. Vagy kinek a családja hol nyaral. Vagy, mint most, ki mit eszik?
Pilar Rubio ezen a nyáron harmadszor kerül a hírekbe, ha a Real Madridról keres az ember olvasnivalót. Először azért irtak – és írtunk mi is róla -mert végre feleségül vette Sergio Ramos. Aztán azt is látta, akit érdekelt, hogy Navasékkal nyaraltak Costa Ricán. Most meg evett egy hamburgert, és ezzel keltett feltűnést. Nem, persze nem egy hétköznapi halandók számára készitett, amolyan “mekis” vagy “burgeres” kajálás volt ez persze.
A foglalkozását tekintve modellnek, műsorvezetőnek, újságírónak és színésznőnek is titulált csinos hölgyet mindenki Sergio Ramos kedveseként ismerte meg a nagyvilág. Így persze jó focistafeleségként, három gyermek után is bombázó alakkal és mindig hófehér fogú széles mosollyal mutatkozik meg a saját Instagram-oldalán is. A közösségi oldalon négymillió követője van, amin persze nem csodálkozik senki, azt hiszem.
Legutóbbi insta-posztjával nem kicsi felháborodást keltett. Elugrott enni egy hamburgert, méghozzá egy olyan hamburgert, amelyet hajszálvékony arany fóliába csomagolnak. – Lássuk, mit esznek a gazdagok?- írta ki Pilar, feltöltötte a képet az Instagrammra, magára zúdítva ezzel sok követője haragját. Volt, aki azt firtatta, miért posztol ilyesmit, amiközben sok millióan éheznek a világon, mások a rengeteg plasztikai beavatkozást is felhozták, melyet magán végeztetett el, mások simán nem értették, már ennek most mi értelme volt, ilyet posztolni, megint a feltűnést kergeti. Valójában az én szerény véleményem, hogy semmi rosszat nem akart. Ő csupán evett, kíváncsi volt erre a híres hamburgerre, kiposztolta. Szerintem maga sem gondolta, hogy ebből ekkora balhé lesz, miután látott már napvilágot róla és párjáról sok -néha pikáns- fotó is. Íme az Instagram-bejegyzés linkje, mely ekkora felháborodást keltett:
https://www.instagram.com/p/B0lNSgNIfXA/?utm_source=ig_embed&ig_mid=XURcQAABAAFzwN8w3ZROwjpqAs_S
A kritikusok egyet nem tudtak, vagy direkt nem akartak tudni róla: a híres és hírhedt gasztronómiai csemegét árusító cég minden, aranyfóliába csomagolt hamburger eladása után egy dollárt adományoz – az éhezőknek.
Így miközben csapatkapitányunk már keményen keresi a kenyérrevalót, kicsi felesége nyugodtan ehet akár többször is arany burgert, két legyet üt egy csapásra: megint beszélnek róla, írnak róla, és még jótékonykodik is. Bár, ahogyan azt a férje teszi, nekünk azért jobban tetszik: Sergio Ramos ugyanis már évek óta hírnevét felhasználva az UNICEF nagykövete. Mindenki eldöntheti ezek után, hogy bedob egy hamburgert, vagy ad egy dollárt a gyermeksegítő szervezetnek? Pilar, én így is bírlak, jó étvágyat!