Panaszok, amelyeket utazási irodák kaptak a vevőiktől – elhiszed ezt? – Napi érdekes tények
Napi érdekes tények rovatunkban ma utazási irodáknak küldött valós panaszokból szemezgetünk, amelyeket vevőiktől kaptak. Hihetetlen, de igaz! Van akit tényleg zavar a tengerparti nyaralásán a homok.
“Nem szabad megengedni a félmeztelen napozást a tengerparton. Nagyon zavaró volt a férjem számára, aki csak pihenni akart.”
“Indiában a Goa-i nyaralásom alkalmával undorodva tapasztaltam, hogy szinte minden étterem curry-t kínál. Nem szeretem a fűszeres ételeket.”
“Spanyolországba mentünk nyaralni, és gondot okoztak a taxisofőrök, mivel mindannyian spanyolok voltak.”
“Lefoglaltunk egy kirándulást egy vízi parkba, de senki sem mondta, hogy saját fürdőruhát és törölközőt is kell magunkkal vinni. Feltételeztük, hogy az ár tartalmazza.”
“A strand túl homokos volt. Mindent meg kellett takarítanunk, amikor visszatértünk a szobánkba.”
“Megállapítottuk, hogy a homok nem olyan, mint a brosúrában szereplő homok. Az Önök prospektusában a homok fehér színű, de ez inkább sárga volt.”
“Lusták a Puerto Vallartato-i helyi boltosok délutánonként.” Szieszta” alatt gyakran kellett volna vennem dolgokat, de nem sikerült! – ezt be kellene tiltani.”
“Senki nem mondta nekünk, hogy halak lesznek a vízben. A gyerekek megrémültek.”
“Bár a prospektus szerint teljesen felszerelt a konyha, a fiókokban nem találtam tojásszeletelőt.”
“Azt hiszem, a prospektusban le kellett volna írni, hogy a helyi kisbolt nem árul megfelelő kekszet, például krémmel töltöttet vagy gyömbéreset.”
“Az utak egyenetlenek és rögösek voltak, ezért nem tudtuk elolvasni a helyi idegenvezetői könyvet az üdülőhelyig tartó buszozás során. Emiatt sok mindenről nem volt tudomásunk, ami szórakoztatóbbá tehette volna nyaralásunkat.”
“Kilenc órába telt, mire hazarepültünk Jamaicából Angliába. Az amerikaiaknak csak három óra hazaérni. Ez nem fair!”
“Összehasonlítottam az egy hálószobás lakosztályunkat a barátaink három hálószobásával, és a miénk lényegesen kisebb volt.”
“A kiadványban az állt:” Az üdülőhelyen nincs fodrász. ” Fodrászok vagyunk, úgy gondoljuk, hogy tudták ezt és ezért kellett tovább várnunk a szolgáltatásokra.
“Amikor Spanyolországban nyaraltunk, túl sok volt a spanyol ember. A recepciós spanyolul beszélt, az étel spanyol volt. Senki nem mondta nekünk, hogy ennyi külföldi lesz.”
“Utazásszervezőként kötelessége tanácsot adni nekünk a zajos vagy rakoncátlan vendégekről, mielőtt utaznánk!”
“Megcsípett egy szúnyog. A brosúrában szó sem volt szúnyogokról!”
“A menyasszonyommal két ágyasat kértünk, amikor foglaltunk, de ehelyett egy franciaággyal ellátott szobába helyeztek el minket. Felelősnek tartjuk Önt, és szeretnénk ha visszatérítenék az árat, mivel terhes lett. Ez nem történt volna meg, ha azt a szobát kapjuk, amelyet lefoglaltunk. “